Yeni Klipler

Elif Kaya – Aşklarca | Yeni Klip

Yazan Forumdash

Veliaht yarişmasında Hande Yener’in yarişmacısı olan Elif Kaya çıkardiği şarkılarla ses getirmeye devam ediyor.

Elif Kaya’nın Poll Production etiketiyle çıkardiği yeni single’ın klibi, söz ve müziği Alper Narman ve Onurr’un ortak çalişması “Aşklarca”ya çekildi. Şarkının düzenlemesi Enver Güner’e ait. Yönetmen koltugunda ise Murat Joker oturuyor.

İŞTE O KLİP

Yazar hakkında

Forumdash

[center][IMG]https://45.media.tumblr.com/e5f0baa6b187a51abe4bbbd7f1532eee/tumblr_o5latgOYix1sppvigo3_500.gif[/IMG]
[IMG]http://49.media.tumblr.com/f4bf6671874e468581cac96a4c6d1afa/tumblr_o3s0f2aPxb1up2pzvo4_500.gif[/IMG]
[IMG]https://media.giphy.com/media/xTiTns1WP9XhQyiube/giphy.gif[/IMG]
[IMG]http://36175.spull.netcdn.net/wp-content/uploads/2016/03/lucifer-2.gif[/IMG]
[IMG]https://media.giphy.com/media/26FPuCeAkwSZyeH3a/giphy.gif[/IMG]
[IMG]http://images6.fanpop.com/image/photos/39300000/Lucifer-and-Chloe-lucifer-fox-39313677-504-282.gif[/IMG]
[IMG]https://media.giphy.com/media/d4blxXSHTnqxWuCk/giphy.gif[/IMG]
[IMG]http://www2.pictures.zimbio.com/mp/yNozCCwYGChx.gif[/IMG]
[/center]

13 Yorum

  • Klip harika çook sexy, şarkı da muhteşem olmuş :X Alper narman şarkıları güzel olur, Onur zaten son zamanların yükselen söz yazarı. Farkını ortaya koyuyor. Şimdi böyle dedim ama inş hayal kırıklıgına uğramam:X Yorumu da editlerim.

  • Aleyna'm kendi sayfasında paylaşım yaptıysa bu kızda ışık vardır dinlerim bi ara. :D:D

     

    Elif de retelemiş :X bak bi yarın :A

  • Harika olmuş şarkı…Geceden beridir dinliyorum.  Elif Kaya tek renk saca dönerek iyi yapmış:X Şarkıyı Aleyna yollamiş @Billy Kane o yuzdenmiş tum o cilveleşmeler:A şimdi Aleyna dedim ya @Çiğdem- şarkıyı kötüler:F

  • Farklı bi tarz olmuş bu söz yazarları değişik şeyler üretmeye çalışıyolar Şampiyon'da beceremediler ama burda becermişler. Aşklarrrrca kısmı güzel olmuş sevdim şarkıya yaa. 😀

  • Farklı bi tarz olmuş bu söz yazarları değişik şeyler üretmeye çalışıyolar Şampiyon'da beceremediler ama burda becermişler. Aşklarrrrca kısmı güzel olmuş sevdim şarkıya yaa. 😀

    Onurrrrrr yazdiği için :A aralara serpiştirilen yabancı kelimeler de güzel:X geçen ki şarkısı da mezdekeden alıntıydı. Yakışıyor böyle şarkılar Elif'e :bhr:

  • Harika olmuş şarkı…Geceden beridir dinliyorum.  Elif Kaya tek renk saca dönerek iyi yapmış:X Şarkıyı Aleyna yollamiş @Billy Kane o yuzdenmiş tum o cilveleşmeler:A şimdi Aleyna dedim ya @Çiğdem- şarkıyı kötüler:F

    Şarkıyı aleyna yollamışsa hiç dinlemeyecem bile ayoll ben gidiyorum :A :A :A

  • Şarkıyı aleyna yollamışsa hiç dinlemeyecem bile ayoll ben gidiyorum :A :A :A

    Aman defol defol, keşke hiç gelmeseydin :A

  • Bugün Çocuktan Al Haberi'ne konuktu Elif, orada söyledi ilk kez dinledim önce saçma geldi sonuna doğru sevdim Youtube'dan dinliyorum şimdi de. :A

  • Çıkalı 1 – 1.5 ay olmuş ama ben Didim'de tekne turlarında dinledim geçen hafta. Diyorum böyle bir şarkıyı nasıl dinlememişim. 😀

     

    Şarkı baya güzel, sahilleri de baya sallıyor. Ben tekne turları sayesinde dinlemiş oldum. :bhr: ''Olmaz olmaz'' dediği sahne hoşuma gidiyor. Umarım daha fazla hit yapar, hak ediyor.

     

    Son: 3.527.353 görüntüleme

  • Şarkıyı aleyna yollamışsa hiç dinlemeyecem bile ayoll ben gidiyorum :A :A :A

    şarkıyı dinleyip beğendim ama tilkikızdan dolayı değil mustim keşfetti diye destek çıkıyorum bu kıza :A :A :A @Billy Kane

Bir yorum bırakın