Genel

Ekranların Yeni Polisiye Dizisi: “Çember”

1471431251348

2016 yılının sonuna gelirken, 2017 yılında çıkacak olan dizilerin listesi yavaş yavaş şekillenmeye başladı.

Son olarak ‘Kanıt’ dizisinin yapım ve yönetmenliğini üstlenen Abdullah Oğuz “Çember” adlı yeni bir polisiye dizisi için kolları sıvadı. Dizinin başrollerinde ‘Kızılelma’, ‘Ne Münasebet’ ve ‘Aile İşi’nde rol alan Pelin Akil ile ‘Arka Sıradakiler’, ‘Boynu Bükükler’ ve ‘Kaderimin Yazıldığı Gün’de rol alan Anıl Altan yer alacak. Ünlü dizi oyuncuları geçtiğimiz aylarda nikah masasına oturup hayatlarını birleştirmişlerdi.

Hazırlıkları devam eden dizinin hangi kanalda yayınlanacağı ise henüz belli değil.

 

Post Ratings:
Like
Like x 2

Yazar hakkında

sürgünüm

35 Yorum

  • Çocuk kesinlikle itici gerçek hayatta da… Kızın üstünden prim yapacak gibi duruyor:A

     

    Iyy iticimii sen ne anlarsın oyuncudan bee :F:F:F

  • Çocuk kesinlikle itici gerçek hayatta da… Kızın üstünden prim yapacak gibi duruyor:A

    la zaten kadınla evli istediğini yapar adam 😀

  • Iyy iticimii sen ne anlarsın oyuncudan bee :F:F:F

     

    la zaten kadınla evli istediğini yapar adam 😀

     

    Sadece dizi için demiyorum ki :X gerçek hayatta da snapte filan kullanıyor. kızdan cok konusuyor kızın sözünü kesiyor filan. itici resmen itici :A

  • Sadece dizi için demiyorum ki :X gerçek hayatta da snapte filan kullanıyor. kızdan cok konusuyor kızın sözünü kesiyor filan. itici resmen itici :A

     

     

    :F:Fbak nelerde takip ediyor yaa

  • Halit Ergenç ve Bergüzar Korel'den sonra evli çiftlerin aynı projede yer alması moda olacak sanırım. Geçtiğimiz günlerde de Kenan İmirzalıoğlu Sinem Kobal ile aynı projede yer alabileceğini açıklamıştı.

     

    Burada Halit'i övüp Kenan'ı yermiş gibi oldum ama neyse, doğruya doğru. 🙂

  • :F:Fbak nelerde takip ediyor yaa

    Etmiyorum ben de kardeşim tvye snap kurmuş ordan izliyor. ee bende arada bakıyorum sevdiğim unlulere :A

  • Etmiyorum ben de kardeşim tvye snap kurmuş ordan izliyor. ee bende arada bakıyorum sevdiğim unlulere :A

     

     

    :F:Fne güzell bende dha yeni telefondan instagrama bakıyordum bozdum telefonu yaa:F

  • Çocuk kesinlikle itici gerçek hayatta da… Kızın üstünden prim yapacak gibi duruyor:A

    polisiye olunca içinde chloe olmalı başka türlü gitmez dizi :))

  • polisiye olunca içinde chloe olmalı başka türlü gitmez dizi :))

    Chloe kim tanımaz ki. 🙂 4×1'de kaldı hatırlatıyorum ama hiç oralı değil. Var mı böyle satış yapmak. :A @Forumdash

  • Chloe kim tanımaz ki. 🙂 4×1'de kaldı hatırlatıyorum ama hiç oralı değil. Var mı böyle satış yapmak. :A @Forumdash

    benim dediğim chloe burda

     

     

    bizim bahsettiğimiz chloe lar farklı olmasın :))

  • benim dediğim chloe burda

     

     

    bizim bahsettiğimiz chloe lar farklı olmasın :))

    Polisiye falan fark etmez o zaman, ben bunun için hiç haz etmediğim bilim – kurgu bile izlerim. :))

  • Polisiye falan fark etmez o zaman, ben bunun için hiç haz etmediğim bilim – kurgu bile izlerim. :))

     

     

    kaç kez dedim lucifer a başla diye:) bende  konuya ilk baktığımda uzak durmuştm sonra chloe yu görünce dalış o dalış hala çıkamadım bir kırk sezon sürsede çıkmaya niyetim yok 🙂

  • kaç kez dedim lucifer a başla diye:) bende  konuya ilk baktığımda uzak durmuştm sonra chloe yu görünce dalış o dalış hala çıkamadım bir kırk sezon sürsede çıkmaya niyetim yok 🙂

    İlk önce şunu yazayım hızlıca, sen konuşmanın ortasında sap gibi bırakıp gidiyorsun insanı hemen. 🙂 Sabah seni Lagertha'mın dönüşüne etiketlemiştim yani Vikings'in ara sezondan döndüğüne, izledin mi bari? 🙂

  • İlk önce şunu yazayım hızlıca, sen konuşmanın ortasında sap gibi bırakıp gidiyorsun hemen. 🙂 Sabah seni Lagertha'mın dönüşüne etiketlemiştim yani Vikings'in ara sezondan döndüğüne, izledin mi bari? 🙂

     

     

    iyiki hızlı yazmışsın 🙂 vikings yeni sezon başladımıki hangi ara sezondan bahsediyorsun ben yeni sezonu bekliyordum 🙂

  • iyiki hızlı yazmışsın 🙂 vikings yeni sezon başladımıki hangi ara sezondan bahsediyorsun ben yeni sezonu bekliyordum 🙂

    4. sezon 10. bölümle sezona ara vermişti, sen de tüm bölümleri izlemiştin. Dördüncü sezonun kalan bölümleriyle geri döndü işte. Ulan dizi başlayıp bitse haberin olmayacak, bazen imreniyorum şu gamsızlığına. 🙂

  • 4. sezon 10. bölümle sezona ara vermişti, sen de tüm bölümleri izlemiştin. Dördüncü sezonun kalan bölümleriyle geri döndü işte. Ulan dizi başlayıp bitse haberin olmayacak, bazen imreniyorum şu gamsızlığına. 🙂

     

     

    ben sezon bitmişti diye hatırlıyorum ara verdiğinin farkında bile değildim ama güzel olmuş yani geride kalmamışım sözkonusu vikings se zaten geride kalsaydımda iki günde 20 bölüm izler size yetişirdim 🙂

  • aaa üzüldüm ben ayoll diziye gelirmi diye umut ediyorduk  öldüğü eksinleşmiş oldu 🙁

    Getirmezlerde belki söz ederler eski sahnelerden.Belki 1, 2 bölüm gelir.Yie aksiyon dizisinde o önemli :A Noyan icin ilk bölüme bakılır :A

  • polisiye olunca içinde chloe olmalı başka türlü gitmez dizi :))

    Var mı öyle guzel trde?(b)[DOUBLEPOST=1480705362][/DOUBLEPOST]

    Chloe kim tanımaz ki. 🙂 4×1'de kaldı hatırlatıyorum ama hiç oralı değil. Var mı böyle satış yapmak. :A @Forumdash

    Frekansı tutturamamişsin bizim Chloe çok daha güzel :A dimi @destere

  • Barış Bağcıda başrollerden :A :Z

    @sürgünüm @Çiğdem- @Billy Kane

    yanlış isim koymuşlar bu dizinin ismi yedi kocalı hürmüz olmalıydı bir güzele 7 sap düşüyor :)[DOUBLEPOST=1480705573][/DOUBLEPOST]

    Var mı öyle guzel trde?(b)[DOUBLEPOST=1480705362][/DOUBLEPOST]

    Frekansı tutturamamişsin bizim Chloe çok daha güzel :A dimi @destere

     

     

    @sürgünüm ün bahsettiği chloe hangisiydi acaba yanlış dalış yaptıda ben hala onun diziyi çıkaramadım :)[DOUBLEPOST=1480705637][/DOUBLEPOST]

    aaa üzüldüm ben ayoll diziye gelirmi diye umut ediyorduk  öldüğü eksinleşmiş oldu 🙁

    buna başla işte tam senlik olmuş kadro kımıl kımıl yumoş kaynıyor 🙂

  • yanlış isim koymuşlar bu dizinin ismi yedi kocalı hürmüz olmalıydı bir güzele 7 sap düşüyor :)[DOUBLEPOST=1480705573][/DOUBLEPOST]

     

     

    @sürgünüm ün bahsettiği chloe hangisiydi acaba yanlış dalış yaptıda ben hala onun diziyi çıkaramadım :)[DOUBLEPOST=1480705637][/DOUBLEPOST]

    buna başla işte tam senlik olmuş kadro kımıl kımıl yumoş kaynıyor 🙂

    hhahah sen izleyeceksin galiba :F

  • yanlış isim koymuşlar bu dizinin ismi yedi kocalı hürmüz olmalıydı bir güzele 7 sap düşüyor :)[DOUBLEPOST=1480705573][/DOUBLEPOST]

     

     

    @sürgünüm ün bahsettiği chloe hangisiydi acaba yanlış dalış yaptıda ben hala onun diziyi çıkaramadım :)[DOUBLEPOST=1480705637][/DOUBLEPOST]

    buna başla işte tam senlik olmuş kadro kımıl kımıl yumoş kaynıyor 🙂

    Bizim Chloe'yu izlemediğini biliyorum da kimden bahsettiğini ben de merak ettim :X Adam onca diziyi izleyecem diye sürmanaj  olmuş:A

  • Bizim Chloe'yu izlemediğini biliyorum da kimden bahsettiğini ben de merak ettim :X Adam onca diziyi izleyecem diye sürmanaj  olmuş:A

    the 100 de varmıydı chloe diye biri belki o dizidir onu izlememiştim :)[DOUBLEPOST=1480705851][/DOUBLEPOST]

    hhahah sen izleyeceksin galiba :F

    izlemem için lucifer in chloe su diziye katılmalı başka türlü izlemem mümkün değil 🙂

  • the 100 de varmıydı chloe diye biri belki o dizidir onu izlememiştim :)[DOUBLEPOST=1480705851][/DOUBLEPOST]

    izlemem için lucifer in chloe su diziye katılmalı başka türlü izlemem mümkün değil 🙂

    The 100 de ilk sezon izlemedim ama yomtu hatırladiğim kadarıyla(b)

    @sürgünüm  elbet basın açıklaması yapacaktır bekliyoruz :X

  • The 100 de ilk sezon izlemedim ama yomtu hatırladiğim kadarıyla(b)

    @sürgünüm  elbet basın açıklaması yapacaktır bekliyoruz :X

     

     

    @sürgünüm ün açıklayacağı yok ama bende jeton düştü sonunda 🙂

    sanırım rectify deki chloe dan bahsediyor orayada bir chloe dahil olmuştu at gibi bişey bizim luciferdeki chloe kadar muhteşem ve sempatik değil ama o da idare eder :))

  • @sürgünüm ün açıklayacağı yok ama bende jeton düştü sonunda 🙂

    sanırım rectify deki chloe dan bahsediyor orayada bir chloe dahil olmuştu at gibi bişey bizim luciferdeki chloe kadar muhteşem ve sempatik değil ama o da idare eder :))

    Ben hala izleyemedim :F içimden de gelmiyor nedense nasıl tempo arttı filan?

  • Ben hala izleyemedim :F içimden de gelmiyor nedense nasıl tempo arttı filan?

    tempo müthiş yani nasıl başlayıp nasıl bittiğini anlayamıyoruz ilk sezonlardaki gibi değil asla o kadar aksiyon üstüste geliyorki dizi bitince hiçbişey aklında kalmıyor tawneyden başka :))

  • tempo müthiş yani nasıl başlayıp nasıl bittiğini anlayamıyoruz ilk sezonlardaki gibi değil asla o kadar aksiyon üstüste geliyorki dizi bitince hiçbişey aklında kalmıyor tawneyden başka :))

    Güzel özetti teşekkurler herşeyi anladım hemen :F Yarıda bıraktiğim dizileri şöyle özetleyen başka mubarek insan yok :F

  • Güzel özetti teşekkurler herşeyi anladım hemen :F Yarıda bıraktiğim dizileri şöyle özetleyen başka mubarek insan yok :F

    sanırım sen yanlış anladın:) heralde ben  heyecanla anlatınca olumlu sözlerim olumsuz anlaşıldı :))

  • sanırım sen yanlış anladın:) heralde ben  heyecanla anlatınca olumlu sözlerim olumsuz anlaşıldı :))

    Sen genelde heycanlısın zaten :X Tawney'i de olaya dahil edince hepten heycanlandın :F

  • Sen genelde heycanlısın zaten :X Tawney'i de olaya dahil edince hepten heycanlandın :F

    amantha nın resimleri gördünmü ? sürgünüm paylaşmıştı o resimleri o görüntüleri görünce dizide sadece benim için tawney kaldı buz gibi soğudum kadından :))

Bir yorum bırakın