Yabancı Dizi Haberleri

Dev Porno Sitesi “Xhamster” İstekli: “Sense8’i devam ettirmek istiyoruz”

Yazan Forumdash

Netflix’in ilk iki sezonuyla olay yaratan dizisi Sense8’e porno sitelerinin dev isimleriden biri olan Xhamster diziye karşı boş değil.

Geçtiğimiz aylarda Netflix tarafından neden olarak dizinin maliyeti gösterilip iptal edilen diziyi Xhamster devam ettirmek istiyor. Dizinin yönetmenleri ve senaristleri “Lena ve Lilly Wachowski”ye mektup yollayan Xhamster sözcüsü Alex Hawkins; dizinin iptal haberini okudugundan beridir ne yapabileceklerine dair kafa yormaya başlamiş. Mektubunda dünya devleri sitelerden olan NY Times, Daily News gibi sitelerden daha çok ziyaretçi çektiklerini ve dizinin bütçelerini karşılayabileceklerini belirtmiş.

Bu haber Netflix’in 2 saat final bölümünün öncesinde Sense8 hayranlarını heycanlandırdı. Xhamster geçen sene yeni porno starları yetiştirmek için 1 milyon dolar ödüllü reality show hazırlamişti.

 

Yazar hakkında

Forumdash

[center][IMG]https://45.media.tumblr.com/e5f0baa6b187a51abe4bbbd7f1532eee/tumblr_o5latgOYix1sppvigo3_500.gif[/IMG]
[IMG]http://49.media.tumblr.com/f4bf6671874e468581cac96a4c6d1afa/tumblr_o3s0f2aPxb1up2pzvo4_500.gif[/IMG]
[IMG]https://media.giphy.com/media/xTiTns1WP9XhQyiube/giphy.gif[/IMG]
[IMG]http://36175.spull.netcdn.net/wp-content/uploads/2016/03/lucifer-2.gif[/IMG]
[IMG]https://media.giphy.com/media/26FPuCeAkwSZyeH3a/giphy.gif[/IMG]
[IMG]http://images6.fanpop.com/image/photos/39300000/Lucifer-and-Chloe-lucifer-fox-39313677-504-282.gif[/IMG]
[IMG]https://media.giphy.com/media/d4blxXSHTnqxWuCk/giphy.gif[/IMG]
[IMG]http://www2.pictures.zimbio.com/mp/yNozCCwYGChx.gif[/IMG]
[/center]

37 Yorum

  • "Konuyu @S.G.A.T. açmiştı" diye okudum :A

    Bi ara bakıcaktın galiba yada bakıp beğenmemişmiydin? Öyle bi alacalı bucalı bian hatırlıyorum(b)

     

    Birinci bölümde bırakmıştım, teknik ve senaryo olarak beğenmedim. Çok fazla olay ve karakter vardı. 🙂

  • Birinci bölümde bırakmıştım, teknik ve senaryo olarak beğenmedim. Çok fazla olay ve karakter vardı. 🙂

    Aslında izlesen beyin yakan senaryo örgüsü vardı beğenirdin devam etseydin:X

  • @destere izlese yeter bu diziyi :F :F :F @mrt-06 @Harunnn60 @xemrexxx

    İzliyo zaten :A

    Ben anlamadım o zaman dizinin formatı mı değişecek. :A @Forumdash

    Konsept değişir mi bilmem de parody filan olarak yapılmasın. Normal dizi olarak kabul etmişler. Zaten dizide insellik hatsafhada :X 3dk aralıksız anadan üryan (cinsel organ görunmeksizin) sevişme sahneleri var zaten :A bazı yerlerde görunuyordu ama xhamsterla daha da "cesur" olurlar. 3dk olur 5 dk, görünen üst bölgelerden daha aşağı inerler, derine daha derine :bhr: ( :F )

  • İzliyo zaten :A

     

    Konsept değişir mi bilmem de parody filan olarak yapılmasın. Normal dizi olarak kabul etmişler. Zaten dizide insellik hatsafhada :X 3dk aralıksız anadan üryan (cinsel organ görunmeksizin) sevişme sahneleri var zaten :A bazı yerlerde görunuyordu ama xhamsterla daha da "cesur" olurlar. 3dk olur 5 dk, görünen üst bölgelerden daha aşağı inerler, derine daha derine :bhr: ( :F )

    o neydi gıı dediğin sahnenin olduğu dizi işte:A neyse Kala'nın kalan yerlerini görürsek iyi olur bence:A @Çiğdem- de çatlar böylece:A @Forumdash :oley:

    Benim de aklıma direkt parodi geldi. :F Bence yanlış anlaşıldı bu olayi parodi şeklini yapacaklardır. :A

  • Benim de aklıma direkt parodi geldi. :F Bence yanlış anlaşıldı bu olayi parodi şeklini yapacaklardır. :A

    Yok parodi olarak yapılsın istememiş diyorum :X (eksik yazmışım yorumda şimdi gördüm:F ) normal dizi, kendi seyrinde ilerlicesin ist,yorlarmiş. Dediğim gibi sitenin konsepti gereği cinsellik artar :F bir öpüşmeyi artık çilekli mi çekerler yoksa yukardan aşaği akan şampanyayla çekerler bilemicem :Fama kesinlikle sevişme sahneleri artar ve uzar:X

  • Benim de aklıma direkt parodi geldi. :F Bence yanlış anlaşıldı bu olayi parodi şeklini yapacaklardır. :A

    Yok parodi olarak yapılsın istememiş diyorum :X (eksik yazmışım yorumda şimdi gördüm:F ) normal dizi, kendi seyrinde ilerlicesin ist,yorlarmiş. Dediğim gibi sitenin konsepti gereği cinsellik artar :F bir öpüşmeyi artık çilekli mi çekerler yoksa yukardan aşaği akan şampanyayla çekerler bilemicem :Fama kesinlikle sevişme sahneleri artar ve uzar:X

    game of thrones parodileri son derece başarılı xhamsterdaki bence bu da olabilir:A

  • game of thrones parodileri son derece başarılı xhamsterdaki bence bu da olabilir:A

    Laa sen baya xhamster fanısın ahaha:F şu konuda da bahsettiğim reality showu da sen söylemiştin ahaha:F vkya da uyesin zaten :A

  • Laa sen baya xhamster fanısın ahaha:F şu konuda da bahsettiğim reality showu da sen söylemiştin ahaha:F vkya da uyesin zaten :A

    adımızdaki X ler nereden gelir sanırsın :A

  • adımızdaki X ler nereden gelir sanırsın :A

    Forum saatine göre 20.23 de yazmışım 2 saattir bunu mu düşünüyordun :F

  • Konuyu başka yere çekme. :A İçin fesatsa be ne yapabilirim. :A

    Bilemiyorum, forum çok fesat. Normal bile gülemiyoruz:F hep böyleyiz ":A"

  • Sonunda ailemle oturup porno sitelerine özgürce girebileceğim :Z @xemrexxx @sokak sanati @destere bitmemeli bu dizi:( @berkann bi ara sen de başlayacaktın noldu? @Çiğdem- sen izleme sakın :F

    Ben kaldım öyle ama geçenlerde yine övdüler diziyi. Başlayabilirim belki. 😀

     

    Konu çok ilginç olmuş. Xhamster kullanmıyorum pek. P*rnhub candır. Keşke oraya geçseymiş. :A Yalnız bu olay porno siteleri arasında farklı bir rekabetin başlangıcı olabilir. Zaten bu dizi işleri falan gitgide internet sitelerinin eline geçmeye başlıyor. 😀

Bir yorum bırakın