Yabancı Dizi Haberleri Yabancı Diziler

”Colony” Dizisi Ne Zaman Başlayacak?

USA Network kanalının yeni dizisi Colony’nin yayın tarihi belli oldu!

Josh Holloway’in eski FBI ajanı Will Bowman’ı, Sarah Wayne Callies’in de eşi Katie’yi canlandıracağı Colony’nin ilk sezonu 10 bölümden oluşacak.  Dizi yakın bir gelecekte geçecek olan uzaylı saldırısında işgal edilmiş Los Angeles’ta hayatta kalan bir ailenin mücadelesini merkezine alıyor.

Lost’un yanı sıra Bates Motel’de de imzası bulunan Carlton Cuse’un elinden çıkacak dizi; 14 Ocak’ta ekrana gelecek.

Yazar hakkında

sürgünüm

22 Yorum

  • İMDb'de senaristin Lost'un yanı sıra Bates Motel'i de yazdığını gördüm, ikiside sevdiğim diziler olduğu için senarist ve Josh Holloway hatrına ilk bölümü izleyeceğim.

    Diziyi bekliyorum ama beklentim orta seviyede diyeyim.[DOUBLEPOST=1441905717][/DOUBLEPOST]

    Abi konusunu açmıştım bunun. 🙁 @sürgünüm

    Fragman konusunu açtığını biliyorum, yayın tarihini açmışmıydın?

  • İMDb'de senaristin Lost'un yanı sıra Bates Motel'i de yazdığını gördüm, ikiside sevdiğim diziler olduğu için senarist ve Josh Holloway hatrına ilk bölümü izleyeceğim.

    Diziyi bekliyorum ama beklentim orta seviyede diyeyim.[DOUBLEPOST=1441905717][/DOUBLEPOST]

    Fragman konusunu açtığını biliyorum, yayın tarihini açmışmıydın?

    Valla açmıştım ama silinmiş açtığım konular sanırım hani bir ara sana demiştim ya 30 konu gitti diye işte buda gidenlerden oldu sanırım. 😀

    @OzaN hatta o tarihte çok dizi başlıyor demişti. 😀

  • Valla açmıştım ama silinmiş açtığım konular sanırım hani bir ara sana demiştim ya 30 konu gitti diye işte buda gidenlerden oldu sanırım. 😀

    @OzaN hatta o tarihte çok dizi başlıyor demişti. 😀

    Konular falan silinmedi, sayaç arızalıydı sadece. Sayı olarak gözükmüyor ama açtığımız tüm konular duruyor yani.  🙂

  • Konular falan silinmedi, sayaç arızalıydı sadece. Sayı olarak gözükmüyor ama açtığımız tüm konular duruyor yani.  🙂

    Artık ne oldu bilmiyorum ama bu konu gözükmemiş. Ama senin konun kalsın ya hem dizinin reklamı olur 2.kez. :A

  • Artık ne oldu bilmiyorum ama bu konu gözükmemiş. Ama senin konun kalsın ya hem dizinin reklamı olur 2.kez. :A

    Konuyu onaylamadın mı? Tarih 13.08 gözüküyor ama USA Network 26 Ağustos'ta açıklamış Twitter'dan rastgele araştırma sonucu buldum. 🙂

  • Konuyu onaylamadın mı? Tarih 13.08 gözüküyor ama USA Network 26 Ağustos'ta açıklamış Twitter'dan rastgele araştırma sonucu buldum. 🙂

    Yok onaylandı @OzaN ve @vadikızı da yorum yapmıştı hatta. Ama şimdi neden konu gözükmedi anlamadım. Ama  benim konum gözükmüyorsa bu konunun kalmasında bir sıkıntı yok bence. 😉

  • Yok onaylandı @OzaN ve @vadikızı da yorum yapmıştı hatta. Ama şimdi neden konu gözükmedi anlamadım. Ama  benim konum gözükmüyorsa bu konunun kalmasında bir sıkıntı yok bence. 😉

    @OzaN gelsin öğreniriz, ben anlamadım tam ne olduğunu? 🙂

  • @OzaN gelsin öğreniriz, ben anlamadım tam ne olduğunu? 🙂

    Ya kalsın sıkıntı yok. 😀 Hatta diziyi izlemene çok sevindim.Acaba izler mi diye düşünüyordum. 😀

  • Ya kalsın sıkıntı yok. 😀 Hatta diziyi izlemene çok sevindim .Acaba izler mi diye düşünüyordum. 😀

    Konu açılmışsa sileriz sıkıntı yok. Post kasmaya gerek yok.

    Beklentim orta seviyede. Ancak az önce dediğim gibi İMDb'de senaristin Lost ve Bates Motel'i yazdığını görünce olumlu bakmaya başladım.

    Baştan beri çekincem konusu, soğuk bakma sebebim de bu.

  • Konu açılmışsa sileriz sıkıntı yok. Post kasmaya gerek yok.

    Beklentim orta seviyede. Ancak az önce dediğim gibi İMDb'de senaristin Lost ve Bates Motel'i yazdığını görünce olumlu bakmaya başladım.

    Baştan beri çekincem konusu, soğuk bakma sebebim de bu.

    Fragmanı izledin mi bilmiyorum ama konusu tamda uzaylılar olmayacak bence biraz daha ciddi dizi olacak sanırım. Sende ciddi dizileri daha çok seviyorsun. 😀

  • Fragmanı izledin mi bilmiyorum ama konusu tamda uzaylılar olmayacak bence biraz daha ciddi dizi olacak sanırım. Sende ciddi dizileri daha çok seviyorsun. 😀

    Resurrection dizisinden sonra nefret ettim vallahi. Temkinlikli olmakta fayda var. 🙂

  • Resurrection dizisinden sonra nefret ettim vallahi. Temkinlikli olmakta fayda var. 🙂

    Yılın en merakla beklediğim dizilerinden birisi bu. 🙁 Umarım iyi olur…

  • Yılın en merakla beklediğim dizilerinden birisi bu. 🙁 Umarım iyi olur…

    Sen Lost'u izlemiş miydin? Tmm ya sen  Sarah Wayne Callies'i bekliyorsun, şimdi uyandım. 🙂

  • Sen Lost'u izlemiş miydin? Tmm ya sen  Sarah Wayne Callies'i bekliyorsun, şimdi uyandım. 🙂

    Lost'u izledim ama dediğin gibi aynen. :F

  • Yok onaylandı @OzaN ve @vadikızı da yorum yapmıştı hatta. Ama şimdi neden konu gözükmedi anlamadım. Ama  benim konum gözükmüyorsa bu konunun kalmasında bir sıkıntı yok bence. 😉

    evet bende yorum yazmıştım hatırlıyorum

Bir yorum bırakın