Spor Spor Haberleri

Milli Takım İkinci Yarıda İşi Bitirdi!

A Milli Takım , Euro 2016 eleme maçında bu akşam Çek Cumhuriyeti’yle karşılaştı!

 

Prag’ın Generali Arena’sında gerçekleşen , İngiliz hakem Martin Atkinson yönettiği maçı Milli Takımımız , Çekleri 2-0 mağlup etti! Milli takımın gollerini Selçuk İnan ve Hakan Çalhanoğlu attı! A milli takımımız Çekleri yenerek play-off için büyük avantaj elde etti!

 

A milli takımımız bu maçın sonucunda puanını 15’e yükseltti!

 

 

Yazar hakkında

GunesinOglu

[center]
[color=#808000][b]Tatlı İntikam[/b][/color]
[color=#ff0000][b]No:309[/b][/color]
[color=#ff00ff][b]Bodrum Masalı[/b][/color]
[color=#0000ff][b]Hayat Sevince Güzel[/b][/color]
[b][color=#ff8000]The 100[/color][/b]

[/center]

22 Yorum

  • Insallah Umut Bulut oynamaz abi oynarsa gecmis olsun :A @sürgünüm

    Fatih Terim, Umut Bulut'u oynatırsa şaşırmam. Bakalım Hakan Çalhanoğlu ve Oğuzhan Özyakup tercihi nasıl olacak, kimi kesecek.

  • Fatih Terim, Umut Bulut'u oynatırsa şaşırmam. Bakalım Hakan Çalhanoğlu ve Oğuzhan Özyakup tercihi nasıl olacak, kimi kesecek.

    Selcuk oynamasin o ikisi oynasin bence. Ikiside Selcuk´tan iyi oynar …

  • Selcuk oynamasin o ikisi oynasin bence. Ikiside Selcuk´tan iyi oynar …

    Yav Selçuk'u keser mi, öyle bir şey olsa camdan aşağıya atlarım. 🙂 %1 bile ihtimal vermem. Mehmet Topal orda yetiyor zaten, Selçuk İnan eskisi gibi oyunun iki yönünü oynayamıyor, sürekli yana al ver yapıyor, bize Oğuzhan ve Hakan gibi ileriye destek verecek adamlar lazım, tek forvet oynadığımız için. Çift defansif ön libero fazla yani.

    Oğuzhan'ı bu formuyla kesemez, Hakan Çalhanoğlu yedek oturacaktır.

  • Kötü bir sezon geçiren formsuz Selçuk İnan oynarken Gökhan Töre oynamıyor ilginç.

    Hadi Gökhan'ı oynatmıyorsun bari Volkan Şen'i oynat. Hem hakan Çalhanoğlu'nun sağ kanatta ne işi var, adamın mevkisi 'orta saha forvet arkası' veya 'ön libero'.

    @legolas9900 Hacı, demiştim Selçuk'u oynatmazsa camdan atlarım diye. Terim şaşırtmadı yine. 🙂

  • Orta sahamız çok yumuşak kaldı, Mehmet Topal'ın olmayışı kötü. Arda Turan'ın maç eksiği olduğu çok belli. Top almaya filan bile gitmiyor. Selçuk bütün kazandığı topları tekrar rakibe atıyor. Oğuzhan'ın uluslararası maçlarda fiziğinin yetersiz oluşu gün gibi ortada, maç rakip sahada oynanırsa Oğuzhan etkili olabilir. Bu da mümkün gözükmüyor adamlar bize top göstermiyor. Bu arada Şener'in Gökhan Gönül'ün bırak sağ bacağını sol bacağı bile etmeyeceği bir kez daha ortaya çıktı. Lig maçlarında da gözüktüğü üzere adam orta yapmasını bilmiyor. İlk yarı tam bir hazırlık maçı havasında oldu. Türkiye bu gidişle istediğini alamaz.

    Değişiklik şart: Töre – Volkan in, Arda – Çalhan out.[DOUBLEPOST=1444506031][/DOUBLEPOST]

    Cenk kazmasi oynamayi bilmiyor abi :bağır: :A ( Dakika 60 Gol: Cenk ) @sürgünüm

    Cenk'e top mu geldi. O zaman Çekler santraforlarını assınlar, o kadar top almasına rağmen gol üretemedi. Ayrıca, maçın başındaki ofsayt pozisyonu çok kritikti gol verilerbilirdi.

  • Orta sahamız çok yumuşak kaldı, Mehmet Topal'ın olmayışı kötü. Arda Turan'ın maç eksiği olduğu çok belli. Top almaya filan bile gitmiyor. Selçuk bütün kaandığı topları tekrar rakibe atıyor. Oğuzhan'ın uluslararası maçlarda fiziğinin yetersiz oluşu gün gibi ortada, maç rakip sahada oynanırsa Oğuzhan etkili olabilir. Bu da mümkün gözükmüyor adamlar bize top göstermiyor. Bu arada Şener'in Gökhan Gönül'ün bırak sağ ayağını sol ayağı bile etmeyeceği bir kez daha ortaya çıktı. Lig maçlarında da gözüktüğü üzere adam orta yapmasını bilmiyor. İlk yarı tam bir hazırlık maçı havasında oldu. Türkiye bu gidişle istediğini alamaz.

    Değişiklik şart: Töre – Volkan in, Arda – Çalhan out.[DOUBLEPOST=1444506031][/DOUBLEPOST]

    Cenk'e top mu geldi. O zaman Çekler santraforlarını assınlar, o kadar top almasına rağmen gol üretemedi. Ayrıca, maçın başındaki ofsayt pozisyonu çok kritikti gol verilerbilirdi.

    Calhanoglu degil abi Selcuk ciksa gol gelecek 🙁 Selcuk sanki el freni görevini görüyor 🙁

  • Selçuk neden her maç oynamak zorunda? Ayrıca takımda akıp gidecek adam yok. Yasin,  Volkan ya da Gökhan'ın girmesi lazım.

  • Calhanoglu degil abi Selcuk ciksa gol gelecek 🙁 Selcuk sanki el freni görevini görüyor 🙁

    İki tane asıl mevkileri kanat olan Gökhan ve Volkan'ı alıyoruz, orta sahaya da direnç katmak için Mehmet Topal alınabilir.

  • Oğuzhan ne kadar kötü şut çekiyor.[DOUBLEPOST=1444507473][/DOUBLEPOST]Penaltı![DOUBLEPOST=1444507513][/DOUBLEPOST]Gol beee Selçukkkk

  • 2-0 kazandik ama oynanan oyun pek ümit verici degil 🙁

    Bizim bu maçta oynadığımız oyunu 3 gün sonra İzlanda oynayacak tek hata yaparsak işimiz çok zor. 90 dakika konsantrasyonu bir an bile elden bırakmamak gerekiyor. Penaltı olmasa biz bu maçı zor kazanırdık.

  • Bakalım İzlanda maçında ne yapcaklar beraberlik yetiyor diye oynarsak şok yaşayabiliriz bizim işimize belli olmaz umadık maçlarda süpriz sonuçlar çıkıyor.

  • Fatih Terim in olduğu yerde ümit bitmez ne yapıyor ediyor hep potada tutuyor takımı ama bu maç gökhan töreyi niye oynatmadı çok şaşırdım her ne sebeple olursa olsun böyle bişey olamaz adam en iyi futbolcumuz sakatlık vs. yoksa oynayacak

    selçuktan nasıl kurtulacaz bilmiyorum adam gs de de milli takımda da fren görevinde

    hakan çalhanoğlunda bi numara yok ya beğenmiyorum onun yerine yasin ve volkan oynamalıdır

    letonya maçlarındaki inanılmaz beceriksizlik ve hollanda maçında yenen son dakka golü olmasa güle oyanya çıakrdık bu gruptan ilk 2 de neyse biz hep zoru sevmişizdir kolay bi şekilde ne zaman gruptan çıktık ki şimdi çıkalım 😀

Bir yorum bırakın