Dizi & TV Haberleri Yerli Diziler & Televizyon Dünyası

Beyaz Show’a Bu Hafta Kimler Konuk Olacak? 11 Aralık 2015

Kanal D ekranlarında yayınlanan, sunuculuğunu Beyazıt Öztürk’ün üstlendiği sevilen talk-show programı Beyaz Show bu hafta da birbirinden ünlü konukları ağırlayacak.

Programa bu hafta; güçlü sesi, Diriliş Ertuğrul dizisi oyuncuları Engin Altan Düzyatan, Kaan Taşaner, Didem Balçın, Barış Bağcı ve birbirinden güzel şarkılarıyla, internet ortamında şarkıları tıklanma rekorları kıran ve kısa sürede fenomen haline gelen sanatçı Koray Avcı konuk oluyor.

Beyaz Show, yeni bölümüyle Cuma akşamı 23.15’te Kanal D’de!

Post Ratings:
Like
Like x 2

Yazar hakkında

sürgünüm

87 Yorum

  • Gökhan Töre topuğuna sıkar. 🙂

    Haha aynen :F Ben ozellikle Noyanin (Barış Bağcı) ve Ertugrulu (Engin Altan Düzyatan) merak ediyorum :X

  • Süper konuklar barış bagciyi merakla bekliyorum. Esra bilgicinde katılmasını isterdim niye katılmıyor aceba. Gökçe geçen sene beyaz show katılmıştı zaten ona gerek yok:T: @sürgünüm geçen senenin programını izleyebilirsin gokceyi gormek istersen:J

  • Süper konuklar barış bagciyi merakla bekliyorum. Esra bilgicinde katılmasını isterdim niye katılmıyor aceba. Gökçe geçen sene beyaz show katılmıştı zaten ona gerek yok:T: @sürgünüm geçen senenin programını izleyebilirsin gokceyi gormek istersen:J

    Tuğtekin'den sonra istemem. Beni yıktı geçti. :T:

  • @EFE UYSAL  engin bey gelmeyecek diyordu az önce enginsiz olmazdı bence varmış işte

    ama noyanı daha çok emrak ediyorum :A:A:A

    Daha yeni mi gördün konukları tam Salı günü etiket yollamıştım sana. 🙂

    @EFE UYSAL ben zaten Beyaz Show'u her hafta izliyorum. Tam orta okul yıllarımdan beri. Yani sene 1997. 🙂

  • Daha yeni mi gördün konukları tam Salı günü etiket yollamıştım sana. 🙂

    @EFE UYSAL ben zaten Beyaz Show'u her hafta izliyorum. Tam orta okul yıllarımdan beri. Yani sene 1997. 🙂

    Bilmiyordum abi iyi sevindim 😀

  • noyanlar diyince ertuğrul'u nasıl anlasın kız. :F

    Hyr noyanlarda var dedim ben  :F

    efenin mesajı şu  bu mesajtan ertuğrul konuk olmucak anlaşılmıyormu:A:A:A

    23:15'te Noyan Selcan ve Gündoğdu var :A[DOUBLEPOST=1449852435][/DOUBLEPOST]

    Daha yeni mi gördün konukları tam Salı günü etiket yollamıştım sana. 🙂

    @EFE UYSAL ben zaten Beyaz Show'u her hafta izliyorum. Tam orta okul yıllarımdan beri. Yani sene 1997. 🙂

    bu konuyu yeni gördüm :F:F:F

  • efenin mesajı şu  bu mesajtan ertuğrul konuk olmucak anlaşılmıyormu:A:A:A

    23:15'te Noyan Selcan ve Gündoğdu var :A[DOUBLEPOST=1449852435][/DOUBLEPOST]

    bu konuyu yeni gördüm :F:F:F

    baktım şimdi ondan önce ertuğrul parlağın var demiş. :A

  • Sen erken yatıyorsunda ondan. Burada olsan her hafta izlediğimi görürsün. 🙂

    beyaz show 2005 yılına kadar güzeldi ben çocukluğumda 98 yıllarında annemler kaçırmadan izliyordu sonra 2005 kadar bende severek takip ettim ama son 10 yıldır takip etmiyorum 2005 ten sonra kendini bozdu biraz bence sevdiğim oyuncular şarkıcılar gelince bakıyorum artık sadece :F:F:F

  • beyaz show 2005 yılına kadar güzeldi ben çocukluğumda 98 yıllarında annemler kaçırmadan izliyordu sonra 2005 kadar bende severek takip ettim ama son 10 yıldır takip etmiyorum 2005 ten sonra kendini bozdu biraz bence sevdiğim oyuncular şarkıcılar gelince bakıyorum artık sadece :F:F:F

    Kız bu Beyaz hiç Hayat Bilgisi ekibini çağırmış mıydı zamanında. 😀

  • baktım şimdi ondan önce ertuğrul parlağın var demiş. :A

    ayoll dizinin adı ertuğrul o mesajtanda şöyle anladım ben ertuğrul dizisi beyaz showda diye

    :F:F:F[DOUBLEPOST=1449853226][/DOUBLEPOST]

    Kız bu Beyaz hiç Hayat Bilgisi ekibini çağırmış mıydı zamanında. 😀

    ayy vlla ne desem şuan yalan olur hiç hatırlayamıyorum şuan hafızamda canlanmıyor ama gelmişlerdir galiba yaa sonucta kanal d kanalında başlamıştı hayat bilgisi :F

  • ayoll dizinin adı ertuğrul o mesajtanda şöyle anladım ben ertuğrul dizisi beyaz showda diye

    :F:F:F

    sende amma cinsmişsin anladığı şeye bak. :A

  • beyaz show 2005 yılına kadar güzeldi ben çocukluğumda 98 yıllarında annemler kaçırmadan izliyordu sonra 2005 kadar bende severek takip ettim ama son 10 yıldır takip etmiyorum 2005 ten sonra kendini bozdu biraz bence sevdiğim oyuncular şarkıcılar gelince bakıyorum artık sadece :F:F:F

    Beyaz'ın eskiden çok fazla tiplemeleri vardı program çok daha güzeldi ama çok bozduğuna da katılmıyorum. Beyaz işte bizim Beyaz ailemizin bir ferdi gibi. 🙂

    Okan'ın Zaga programı benim için unutulmazlar arasındadır. Günümüzdeki yaptığı programalar o programın yakınından bile geçemez. 🙂

  • ayoll dizinin adı ertuğrul o mesajtanda şöyle anladım ben ertuğrul dizisi beyaz showda diye

    :F:F:F[DOUBLEPOST=1449853226][/DOUBLEPOST]

    ayy vlla ne desem şuan yalan olur hiç hatırlayamıyorum şuan hafızamda canlanmıyor ama gelmişlerdir galiba yaa sonucta kanal d kanalında başlamıştı hayat bilgisi :F

    İnternetten araştırıyorum araştırıyorum bulamıyorum çağırmamış sanırım. :F

  • Beyaz'ın eskiden çok fazla tiplemeleri vardı program çok daha güzeldi ama çok bozduğuna da katılmıyorum. Beyaz işte bizim Beyaz ailemizin bir ferdi gibi. 🙂

    Okan'ın Zaga programı benim için unutulmazlar arasındadır. Günümüzdeki yaptığı programalar o programın yakınından bile geçemez. 🙂

    beyaz için demedim o hala kndini koruyor ama programı bozdu cnm şişman adam falan vardı tiplemeler daha iyii program skeçleri kaldırınca tadı kaçtı gibi:F

    gerçi 90lı yıllardan hatırlayabildiğim herşey bana daha özel geliyor televole mesala efsaneydi annemlerim dizi dibinde yatıp izlediğimi hatırlıyorum :F:F:F

  • beyaz için demedim o hala kndini koruyor ama programı bozdu cnm şişman adam falan vardı tiplemeler daha iyii program skeçleri kaldırınca tadı kaçtı gibi:F

    gerçi 90lı yıllardan hatırlayabildiğim herşey bana daha özel geliyor televole mesala efsaneydi annemlerim dizi dibinde yatıp izlediğimi hatırlıyorum :F:F:F

    Hüsmen dayı ve psikopat tiplemeleri her hafta programda uzun yer tutardı. Ve eskiden bu kadar dizi olmadığı için bir kaç konuk olurdu. Sohbet eşliğinde program daha samimi gelirdi. Şimdi mübarek programa 5 kişi birden katılıyor ve kimseye söz hakkı düşmüyor. Okan'ın programı daha kötü kimse konuşamıyor bile. 🙂

  • Kiralık Aşk bitmedi daha. 🙁

    çabuk bitsin ya:([DOUBLEPOST=1449869514][/DOUBLEPOST]

    noyan reyisin tarzını beğendim. :X

    yalnız çok cılız ha dizide çok heybetli kıyafetlerle

  • çabuk bitsin ya:([DOUBLEPOST=1449869514][/DOUBLEPOST]

    yalnız çok cılız ha dizide çok heybetli kıyafetlerle

    Açtım zaten. Hani @EFE UYSAL ben de izlicem diyordu. Kaybolmuş ortadan uykucu. 🙂

  • çabuk bitsin ya:([DOUBLEPOST=1449869514][/DOUBLEPOST]

    yalnız çok cılız ha dizide çok heybetli kıyafetlerle

    aynen benimde dikkatimi çekti direk.

  • özellikle şuan okuduğu hoşgeldin şarkısına bayıldım

    Ben kanalı açar açmaz saç sakalla görünce Noyan söylüyor sandım. 🙂

  • Ben kanalı açar açmaz saç sakalla görünce Noyan söylüyor sandım. 🙂

    çok benziyorlar zaten pişti gibi oldular:X

  • Gökçe veya Halime katılaydı iyiydi ama Didem Balçın'la idare edeceğiz artık. 🙂

    Engin Altan Düzyatan oyunu bitti sonunda :F

  • Ben de bir şey yapacaklar sandım. Engin Altan Düzyatan oyunu oyandılar. 🙂

    Aynen cidden Gündoğdu Kaan Taşaner iyi itiraf yaptı ilk 1 ayda at binmede çok zorlanmış 😀

  • Aynen cidden Gündoğdu Kaan Taşaner iyi itiraf yaptı ilk 1 ayda at binmede çok zorlanmış 😀

    Beyaz'ın onun üstüne yaptığı taklit çok iyiydi. 🙂

  • Beyaz'ın onun üstüne yaptığı taklit çok iyiydi. 🙂

    Aynen Barış Bağcı çokda sempatik biriymiş :bhr: bhr: Direk kabul etmiş teklif geldiğinde 😀

  • Hahahahaa videolar ve müzikler uyumu güldürdü :F :F

    Noyan'ın Tankut ile oynadığı sahneye cuk oturmuş. Son zamanlarda hiç bu kadar gülmemiştim. :F

  • Noyan'nın Tankut ile oynadığı sahneye cuk oturmuş. Son zamanlarda hiç bu kadar gülmemiştim. :F

    Bende ya ona çok müzik uydurdular :F

  • Bende ya ona çok müzik uydurdular :F

    Video bitti yine Tolga Zengin gerçeğiyle baş başayız. Bir türlü aklımdan çıkmıyor, kafamdan atamıyorum. Gece 4 bira içtim yok yine gözümünden önünden o topa çıkmaması gitmiyor. 🙂

  • Video bitti yine Tolga Zengin gerçeğiyle baş başayız. Bir türlü aklımdan çıkmıyor, kafamdan atamıyorum. Gece 4 bira içtim yok yine gözümünden önünden o topa çıkmaması gitmiyor. 🙂

    Evet abi ya adam bizi bitirmek için gelmiş resmen.

  • yeter abi şarkı söyletmeyin artık.

    aynen ya poff.2 şarkı okut yeter.orada 4 kişi var. 4üne verdiği süre kadar koraya veriyor.

  • Ben bu videoyu 10 defa izlerim harbi çok müthiş ya. 🙂

    Cidden çuk oturmuş youtubede izlenme rekoru kıracaktır 😀

  • Haftaya kısmetse programı canlı izleyeceğim (İnşallah :X) Sizde TV'den izlersiniz artık. :A

    aaaa beyaz showamı gidiyorsun el salla kameralara cnm @vadikızı kim olduğunu bilemicek ama ben bilicem diyip gece gece ortalığı karıştırayım :A:A:A

  • aaaa beyaz showamı gidiyorsun el salla kameralara cnm @vadikızı kim olduğunu bilemicek ama ben bilicem diyip gece gece ortalığı karıştırayım :A:A:A

    Program nasıl gidiyor? :A

  • aaaa beyaz showamı gidiyorsun el salla kameralara cnm @vadikızı kim olduğunu bilemicek ama ben bilicem diyip gece gece ortalığı karıştırayım :A:A:A

    İnşallah kısmet olursa haftaya gideceğiz sınıfça. 😀 Bakalım canlı izlemek nasıl bir duygu bende tadacağım. :A

  • Ben yemek yapıp yicem daha. Herkese iyi geceler Allah rahatlık versin.

    Sana da abi iyi geceler Allah rahatlık versin. Bende bitince yatacam program :D[DOUBLEPOST=1449875200][/DOUBLEPOST]

    şu ayıyı çağırmasalardı keşke :F:F:F

    İyi iyi Gündoğdu nasıl? :A

  • Sana da abi iyi geceler Allah rahatlık versin. Bende bitince yatacam program :D[DOUBLEPOST=1449875200][/DOUBLEPOST]

    İyi iyi Gündoğdu nasıl? :A

    ertuğrul ekibi çok iyi gerçekten ama şu koraymıdır nedir çağırmasalardı keşke ayının teki vlla türk pop müziğinede kesinlikle uymuyor sesinide beğenmedim edis çağrılsaydı keşke o ayının yerine :F:F:F

  • ertuğrul ekibi çok iyi gerçekten ama şu koraymıdır nedir çağırmasalardı keşke ayının teki vlla türk pop müziğinede kesinlikle uymuyor sesinide beğenmedim edis çağrılsaydı keşke o ayının yerine :F:F:F

    Aynen abarttı çok sıkıcı sohbet ediyor :F Noyan konuşsun biraz 😡

  • Aynen abarttı çok sıkıcı sohbet ediyor :F Noyan konuşsun biraz 😡

    diğerleri zaten katılmıştı galiba oyüzden noyana öncelik verilseydi keşke bencede :F

  • diğerleri zaten katılmıştı galiba oyüzden noyana öncelik verilseydi keşke bencede :F

    Evet konuşamıyor adam 😡

  • kötü bi program oldu şarkı söylemekten diriliş ekibini konuşturmadılar bile beyaz show u necati abi falan gelmezse izlemeyi düşünmüyorum daha şarkı türküyü biz youtube dan da dinleriz zaten konser mi veriyonuz nedir bu

Bir yorum bırakın