Dizi & TV Haberleri Yerli Diziler & Televizyon Dünyası

Beren Saat Çağan Irmak’ın Dizisini Reddetti!

Türkiye’nin önde gelen star oyuncularından Beren Saat’e ekranda olmadığı şu dönemde teklif üstüne teklif geliyor.

Güzel oyuncu en son bir film projesini kabul etti. Tren isimli filmde İlker Kaleli ile başrol oynayacak. Peki reddettikleri. Reddettikleri arasında en çok konuşulan rüya yönetmen Çağan Irmak imzalı Gülizar dizisi oldu. Çağan Irmak gibi TV’ye az proje çeken bir yönetmende Beren Saat ile çalışmak istedi ancak başarılı oyuncu projeyi kabul etmedi. Oyuncuyu ikna etmek için yapımcı O3 Medya’nın yüksek rakamlar teklif ettiği konuşuluyor.

O3 Medya imzalı Gülizar dizisine kadın oyuncu arayışı devam ediyor.

Post Ratings:
Like
Like x 1

Yazar hakkında

sokak sanati

33 Yorum

  • Beren Saat Çağan Irmak'ı reddettiyse o proje tutmaz. Çağan Irmak TV'de çok başarı gösteren biri değil zaten iyi yapmış bence.:D[DOUBLEPOST=1492534678][/DOUBLEPOST]

    Beren Saat, Japonya uyarlanması Kadın dizisinde başrol oynayacak. Kanal ise Fox tv. Ayrıca Med yapım imzalı. @sokak sanati kankam istersen açabilirsin [emoji4]

    Haberleri gördüm ama Beren Saat o projeyi reddetti. Menajeri öyle söyledi. Konuyu açtım ben Dizi Fox'ta diye ama Beren olmayabilir.:D

  • Beren Saat Çağan Irmak'ı reddettiyse o proje tutmaz. Çağan Irmak TV'de çok başarı gösteren biri değil zaten iyi yapmış bence.:D[DOUBLEPOST=1492534678][/DOUBLEPOST]

    Haberleri gördüm ama Beren Saat o projeyi reddetti. Menajeri öyle söyledi. Konuyu açtım ben Dizi Fox'ta diye ama Beren olmayabilir.:D

    Beren kabul etti diyebiliyorum [emoji4] menajeri ne zaman açıkladı?

  • Beren kabul etti diyebiliyorum [emoji4] menajeri ne zaman açıkladı?

    Haberler ilk çıktığında Dedi. Sadece senaryo geldi bize. Beren kabul etmedi. Her okuduğu senaryoyu kabul etse şuan burada olmazdı falan dedi.:D

  • Haberler ilk çıktığında Dedi. Sadece senaryo geldi bize. Beren kabul etmedi. Her okuduğu senaryoyu kabul etse şuan burada olmazdı falan dedi.:D

    Benim dediğim bilgi iki günlük ama açıklaması yenisi bilemem. Beren abla artık eskisi gibi senaryo seçebiliyorsa helal olsun [emoji4]

  • Benim dediğim bilgi iki günlük ama açıklaması yenisi bilemem. Beren abla artık eskisi gibi senaryo seçebiliyorsa helal olsun [emoji4]

    Ben Hilal Saray ve Ay Yapım ile olduğu günleri özledim. Hilal Saray çok üst düzey bir yönetmen umarım tekrar bir araya gelirler.:(

    O açıklama 1 aylık belki tekrar gitti kabul etti bilmiyorum ama ilkinde kabul etmemişti.:X

  • Ben Hilal Saral ve Ay Yapım ile olduğu günleri özledim. Hilal Saral çok üst düzey bir yönetmen umarım tekrar bir araya gelirler.:(

    O açıklama 1 aylık belki tekrar gitti kabul etti bilmiyorum ama ilkinde kabul etmemişti.:X

    Ben Bereni pek takip etmiyorum. Sadece Aşka Sürgün dizisine Mahsun Kırmızıgül için iki üç bölüm bakmıştım orada iyiydi.

    Benim dediğim haber yeni ama sen biraz daha bekle yakında haberi çıkar.

  • Ben Bereni pek takip etmiyorum. Sadece Aşka Sürgün dizisine Mahsun Kırmızıgül için iki üç bölüm bakmıştım orada iyiydi.

    Benim dediğim haber yeni ama sen biraz daha bekle yakında haberi çıkar.

    1-2 haber sitesi Beren kabul etti falan demiş ama bekliyeyim. Hem yeni haber gibi sunarım bana da haber çıkar.:A

  • Oda özel bi kaynaktan geldi. Rakam 100 bin üzeri ama kesin olmayınca eklemedim. Zaten tahmin edilir bir rakam 100 bin haftalık. Son projesinde 90 bin alıyordu.:X

    Neymiş özel kaynak. 😀 Bu rakam nerden çıktı şimdi. 🙂

  • Neymiş özel kaynak. 😀 Bu rakam nerden çıktı şimdi. 🙂

    Özel açıklanır mi.:F

    Rakam konuda yok net olmadığı için ama 100 bin haftalık yüksek bir ücret her ne kadar Beren için olmasa da o sebeple yüksek yazıp geçtim. O3 Medya'nın Şükrü'ye 70 bin teklif ettiğini düşünürsek 100 binlik bir teklif çokta şaşırılmamalı zaten üzerinde bir teklif. Konuda itiraz edilecek bir şey yok bence. Yani mantık çerçevesinde düşünürsek. Ay yapım Med yapım değil bahsettiğimiz. O3 medya.:X

  • Se

    Beren Saat Çağan Irmak'ı reddettiyse o proje tutmaz. Çağan Irmak TV'de çok başarı gösteren biri değil zaten iyi yapmış bence.:D[DOUBLEPOST=1492534678][/DOUBLEPOST]

     

    Haberleri gördüm ama Beren Saat o projeyi reddetti. Menajeri öyle söyledi. Konuyu açtım ben Dizi Fox'ta diye ama Beren olmayabilir.:D

    Sni kınım kınım kınamak isterdim şuan ama yapmak istemiyorum :X Asmalı Konak efsanesi zamanında erken uyudugun için bilmiyor olabilirsin belki:A

  • Se

    Sni kınım kınım kınamak isterdim şuan ama yapmak istemiyorum :X Asmalı Konak efsanesi zamanında erken uyudugun için bilmiyor olabilirsin belki:A

    Anlamadım.:( Asmalı Konak izlemedim doğru diziyi kabul mu etmiş Beren.:A

  • Anlamadım.:( Asmalı Konak izlemedim doğru diziyi kabul mu etmiş Beren.:A

    Bilmem kabul etmiş mi etmemiş mi de ben diyorum ki Çağan'a tv konusunda laf atmişsin ona karşi dedim :X Adam tvye bir dizi yaptı hala rekoru kırabilen yok :X Aşk- Memnu bile kıramadı :X

  • Çağan Irmağın projeleri  güzel oluyor ne diye kabul etmemiş ki Beren Çağan ırmak projesinde Bereni görmek güzel olurdu ya:D

  • Bilmem kabul etmiş mi etmemiş mi de ben diyorum ki Çağan'a tv konusunda laf atmişsin ona karşi dedim :X Adam tvye bir dizi yaptı hala rekoru kırabilen yok :X Aşk- Memnu bile kıramadı :X

    Az yapan dedim. En son Nejat'ın dizisini biliyorum.:D Çok TV için uğraşmıyor. Sinema ağırlıklı biri değil mi.:X

  • Az yapan dedim. En son Nejat'ın dizisini biliyorum.:D Çok TV için uğraşmıyor. Sinema ağırlıklı biri değil mi.:X

    Asmalıdan sonra sinemaya yöneldi sanırım:X Ben de en son korkulu bi dizi çekmişti onu izlemiştim bi kaç bölüm :F

  • Asmalıdan sonra sinemaya yöneldi sanırım:X Ben de en son korkulu bi dizi çekmişti onu izlemiştim bi kaç bölüm :F

    Sahipli mi. Onu mu çekti ben en son Unutursam Fısılda izledim. Görseller iyi değildi.:(

  • Sahipli mi. Onu mu çekti ben en son Unutursam Fısılda izledim. Görseller iyi değildi.:(

    Yok o değil, Hümeyra filan vardı. Öyle hatırlıyorum star da mı yoksa kanal d de mi ne yayınlanmişti. Baya eskiydi gece verdikleri için tutmamişti malasef :T:

  • Yok o değil, Hümeyra filan vardı. Öyle hatırlıyorum star da mı yoksa kanal d de mi ne yayınlanmişti. Baya eskiydi gece verdikleri için tutmamişti malasef :T:

    Onu bilmiyorum.:D

    Hilal ile Beren yine buluşamadı:(

  • Beren akıllılık yapmış kabul etmeyerek Çağan Irmak'ın dizi işinde başarılı olacağını sanmıyorum filmlerinde bile son yıllarda düşüş var..

  • Tuba'nın oynadığı Gülizar dizisi varmış zamanında.:F

    Dizi ismi farklıdır belki? 🙂

    isimlere takılırsak en tuhafi Hilmicemin dizisindeki ismi Kelebek :A

  • Asmalıdan sonra sinemaya yöneldi sanırım:X Ben de en son korkulu bi dizi çekmişti onu izlemiştim bi kaç bölüm :F

    Acaip Hikayeleri mi diyorsun Star'da yayınlanıyordu.(b)

Bir yorum bırakın